9 Ιουλ 2008
8 Ιουλ 2008
Ταγκό στο "Νικόλ"

7 Ιουλ 2008
Απλά, ενημέρωση
Προκαλεί και υπερκινητικότητα στα παιδιά
Για πρώτη φορά η παγκόσμια βιομηχανία ανθρακούχων αναψυκτικών λαμβάνει μέτρα για την κατάργηση της χρήσης συντηρητικού που ενοχοποιείται για βλάβες στο DNA και υπερκινητικότητα στα παιδιά.
Η Coca Cola, η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι μέχρι τον Αύγουστο δεν θα κυκλοφορούν στο εμπόριο κουτάκια του αναψυκτικού Diet Coke, που εμπεριέχουν βενζοϊκό νάτριο, αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Ιντιπέντεντ».
Τόνισε όμως, ότι η κατάργηση της χρήσης του συντηρητικού θα γίνει «όπου είναι τεχνικά εφικτό». Η ουσία, που ενοχοποιείται για βλάβες στο DNA, που συνδέονται με τη γήρανση και με εκφυλιστικές παθήσεις (όπως Πάρκινσον) αλλά και υπερκινητικότητα στα παιδιά, θα παραμείνει στα ανταγωνιστικά προϊόντα των Coca Cola - Pepsi Max και Irn-Bru και στο ενεργειακό ποτό Lucozade.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, στόχος είναι η κατάργηση της χρήσης του συντηρητικού και σε άλλα αναψυκτικά, όπως της Fanta και του Dr Pepper, όμως δεν έχει βρεθεί ικανοποιητική λύση για την αντικατάστασή του.
Το βενζοϊκό νάτριο (Ε211) χρησιμοποιείται επί δεκαετίες από την παγκόσμια βιομηχανία ανθρακούχων αναψυκτικών, η οποία έχει τζίρο ετησίως 107 δισεκατομμύρια ευρώ. Προέρχεται από το βενζοϊκό οξύ και χρησιμοποιείται σε μεγάλες ποσότητες, προκειμένου να εμποδίσει την εμφάνιση μούχλας στα αναψυκτικά. Προστίθεται επίσης σε πίκλες και σάλτσες.
Τους τελευταίους μήνες βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων, με αφορμή τα ανησυχητικά πορίσματα ερευνών των Πανεπιστημίων Σαουθάμπτον και Σέφιλντ, σύμφωνα με τα οποία ενοχοποιείται για πρόκληση καρκίνου.
2 Ιουλ 2008
Γιούουργιααα!
Οι αντεξουσιαστές «Ρομπέν των Δασών» χτυπούν σε σούπερ μάρκετ του Αγ. Παντελεήμονα Δεύτερη φορά σε διάστημα δύο εβδομάδων χτύπησαν ξανά οι κουκουλοφόροι - αντεξιουσιαστές, που αδειάζουν τα ράφια σούπερ μάρκετ και στη συνέχεια μοιράζουν τα προϊόντα στον κόσμο
Οι «Ρομπέν των Δασών» χτύπησαν αυτή τη φορά στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμοναν Αχαρνών. Στις 14:00 το μεσημέρι εισέβαλαν περίπου είκοσι άτομα στα σούπερ μάρκετ Dia και Βερόπουλος στις οδούς Περγάμου και Ρεϋμούνδου και αφού γέμισαν τα καρότσια με τρόφιμα, άρχισαν να τα μοιράζουν στους περαστικούς και στον κόσμο που ψώνιζε εκείνη την ώρα από τη λαϊκή αγορά στην οδό Μιχαήλ Βόδα.
Οι αντεξουσιαστές πέταξαν στη συνέχεια φέιγ βολάν με συνθήματα κατά της ακρίβειας και στη συνέχεια, εξαφανίστηκαν μόλις αντιλήφθηκαν την άφιξη αστυνομικών δυνάμεων, από το παρακείμενο Αστυνομικό Τμήμα.
Η ομάδα έδρασε για πρώτη φορά στην 31 Μαΐου, όταν εισέβαλαν στο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στα Εξάρχεια και μοίρασαν τρόφιμα στους περαστικούς.
http://www.kathimerini.gr/
Ε, λοιπόν, αυτή η σκανταλιά πολύ μου γουστάρει!
Δε δίνει λύσεις, δεν κάνει την ανατροπή, αλλά μου φαίνεται σα να βγάζει τη γλώσσα στο σινάφι των μεγαλεμπόρων και όλου του κυκλώματος που τούς περιβάλει.
Νομίζω ότι κινήσεις σαν κι'αυτή, χαρακτηρισμένες απο χιούμορ, και έστω και στο ελάχιστο αποτελεσματικές, δηλώνουν μιά πιό light μορφή διαμαρτυρίας, συμβολική και κοροϊδευτική συγχρόνως, διαμαρτυρία που δημιουργεί χαμόγελα ικανοποίησης στον απλό πολίτη, και ξεφτιλίζει απροκάλυπτα το "ξύλινο" λόγο των αρμοδίων αρχών, που την ώρα που προτείνουν λύσεις για την ακρίβεια, ξύνουν τ'αρχίδια τους επιμελώς, και το κεφάλι τους επιμελέστερα, προκειμένου να μη κακοκαρδίσουν τους φίλους τους τούς μεγαλοϊδιοκτήτες σούπερ-μαρκετ.
Αντε παιδιά, περάστε κι'απ'τη γειτονιά! Γιούουργιααα!





