9 Ιουλ 2008

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχεις μια πρόσκληση :)

aKanonisti είπε...

Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά
που θα κάνει άνω κάτω την λογική σου :-))))
Aυτά είναι.....

cinderella είπε...

Βλέπω μόνο ένα λευκό πλαίσιο. Μόνο. Είμαι καλά; Τι φταίει; Η ζέστη; Η κούραση; Τα λόγια του παπά ή υψοφοβία που έχω εδώ στη στέγη;;
Γιατί βλέπω μόνο ένα λευκό πλαίσιο;; Ε;;

βιολιστης στη στεγη είπε...

Cinderella: Ο Θανάσης φταίει!
Confused: Ευχαριστώ για τη πρόσκληση θαλασσομπερδεμένη μου. Απάντησα στο μπλογκ σου.
Ακανόνιστη: Τήν οποία λογική, ουδέποτε διαθέταμε (ευτυχώς)!

beth είπε...

:)

xaroula

ILive2LoveMe είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ στο δικό σου χώρο. Που είναι εξίσου όμορφος, αφού τελικά η αισθητική της ψυχής δεν λαθεύει. Τα λεφτά μου όλα δίνω γι αυτά που θέλω να ζήσω...
Τέλειο το τραγούδι , τέλεια και η τραγουδιστρία.
Φιλιά , καλό απόγευμα.

patsiouri είπε...

Μπράβο στην Ακανόνιστη, τον καλύτερο στίχο πέτυχε!